Nasıl Yaparız / Pfizer
IBM
Panasonic
Teleperformance
Nokia
Pfizer
SAP
Grup Baby
Türk Eğitim Derneği
Call Center Life
Koruncuk
cpi
Homend
Mühendisname
Jack in the Box
Kagider
Pondr
Çocuk ve Haklarını Koruma Platformu
GBA Mentor Clinic
Hedef "Hedef Kitle"
ÜNLÜ & Co
Eren Enerji
Simon-Kucher & Partners
Index Grup
Asus
Şat2
İş GYO
Oy ve Ötesi
Qualcomm
GalataSaray
Genç Başarı
TSPB
BELL
Girişimcilik Vakfı
Raika
Proline
MarjinalSosyal
Tüsiad
Tüted
HBT
UBER
AİFD
Açık Açık
GittiGidiyor
Alikev
BKM Express
LEGO
FODER
Hyatt Regency İstanbul Ataköy
Morhipo.com
Belki De Sensin
Dask
troy
Halk Yatırım
Hüsnü Özyeğin
ÖDED
Alzheimer Derneği


"Migrene Son Hayata Devam" Marjinal Porter Novelli ile milyonlarla buluştu

Pfizer Türkiye ülke çapında geniş bir kesime ulaşarak migren farkındalığı ve bilinci oluşmasını sağlamak amacıyla "Migrene Son Hayata Devam"ı 2011 Haziran ayında Marjinal Porter Novelli'nin de desteğiyle başlattı. Büyük ve kapsamlı bir basın toplantısıyla yola koyulan hastalık bilinçlendirme kampanyasında özellikle 18-55 yaş arası kadınları hedefleyerek migrenin özellikle kadın sağlığı üzerindeki etkisini anlatmayı hedefledik.

Kampanya kapsamında migrenle ilgili bilgilerimiz arttıkça, bu hastalıkla ilgili kamuoyu duyarlılığı oluşturmanın ne kadar önemli olduğunu gittikçe daha çok kavradık ve tüm çalışma boyunca bu motivasyonla hareket ettik.

Bu amaca yönelik olarak 16 Haziran'da düzenlediğimiz basın toplantısında kampanyamızın sözcüleri olan Başağrısı ve Ağrı Çalışmaları Derneği Başkanı Prof Dr. Mehmet Zarifoğlu ve Yrd. Doç Dr. Elif Ilgaz Aydınlar 38 basın mensubuyla karşılıklı konuşarak sorularını cevapladı. Prof Dr. Mehmet Zarifoğlu, konunun uzmanı akademisyenlerle birlikte yaptığı Türkiye'de Baş Ağrısı ve Migren Epidemiyoloji Çalışması'na göre "Türkiye migren prevalansını" Feriye'de yaptığımız basın toplantısında açıkladı.

Türkiye eski güzellerinden ve aynı zamanda nöroloji uzmanı olan Yrd. Doç. Dr. Elif Ilgaz Aydınlar'ı kampanyaya destek verecek yüz olarak seçmemizin ne kadar başarılı bir karar olduğunu, kampanyanın medyadaki görünürlüğüne ve ulaştığı kişi sayısına baktığımızda anladık.

HaberTürk Gün Ortası programında basın toplantısına canlı bağlandı. "Migrene Son Hayata Devam" sloganı yazılı basında pek çok defa manşetlere taşındı. Kampanya yansımaları Hürriyet, Radikal, ntvmsnbc, Cumhuriyet, Vatan ve Posta gibi birçok haber sitesinin yanı sıra medikal ve sağlık yayını yapan sitelerde ve kadınların çokça ziyaret ettiği forum ve web sitelerinde yer aldı. HaberTürk iki günlük bir yazı dizisi ile migren dosyasını ele alarak kampanya sözcüsü hekimlerimizin açıklamalarına yer verdi.

"Migrene Son"u daha çok sayıda kişiye ulaştırmak için çalışmalarımız tam hız devam ediyor. Ülkemizde her 4 kadından birinde görülen migren konusundaki bilinci mümkün olduğunca çok sayıda kadınımızda oluşturmak, artık bizim için tam anlamıyla bir mutluluk ve heyecan kaynağı.

İlk etapta toplamda 10 milyondan fazla kişiye ulaşan kampanyayı daha çok kişiye ulaştırma arzusundayız. Kısa süre önce Ümraniye'deki Meydan AVM'de düzenlenen Kadın Festivali'nde Migrene Son standımızda Prof. Dr. Mehmet Zarifoğlu ile birlikte 80.000 kişiye daha ulaştık ve migren hakkında en sık sorulan soruları yanıtladık.

Pfizer Türkiye ile birlikte "migrene son okula devam", "migrene son spora devam" "migrene son kariyere devam", "migrene son alışverişe devam" kısacası "Migrene Son Hayata Devam" diyeceğimiz ve pek çok başarılı çalışmaya imza atacağımız için gururluyuz.