Nasıl Yaparız / Jack In The Box
IBM
Panasonic
Teleperformance
Nokia
Pfizer
SAP
Grup Baby
Türk Eğitim Derneği
Call Center Life
Koruncuk
cpi
Homend
Mühendisname
Jack in the Box
Kagider
Pondr
Çocuk ve Haklarını Koruma Platformu
GBA Mentor Clinic
Hedef "Hedef Kitle"
ÜNLÜ & Co
Eren Enerji
Simon-Kucher & Partners
Index Grup
Asus
Şat2
İş GYO
Oy ve Ötesi
Qualcomm
GalataSaray
Genç Başarı
TSPB
BELL
Girişimcilik Vakfı
Raika
Proline
MarjinalSosyal
Tüsiad
Tüted
HBT
UBER
AİFD
Açık Açık
GittiGidiyor
Alikev
BKM Express
LEGO
FODER
Hyatt Regency İstanbul Ataköy
Morhipo.com
Belki De Sensin
Dask
troy
Halk Yatırım
Hüsnü Özyeğin
ÖDED
Alzheimer Derneği
The Bodrum Cup
Çağrı Merkezleri Derneği
Eşitlik, Adalet, Kadın Zirvesi


 

Online eğlence pazarı Jack in the Box ile büyüyor

Online eğlence pazarı Türkiye'de gün geçtikçe daha da popüler olurken Türkiye de hem genç nüfusu hem de yoğun internet kullanımıyla artık tüm dünyada dikkat çekiyor. Marjinal Porter Novelli'nin yeni markası olarak kurulan Jack in the Box ise online eğlence servislerine odaklanarak bu servislerin her anlamda pazarlama iletişimlerini gerçekleştiriyor. Türkiye pazarına girmek isteyen online eğlence servislerine pazara giriş konusunda destek veren Jack in the Box, markaların farklılaşmasını sağlarken hedef kitlelerine doğru biçimde kendilerini anlatmalarına yardımcı oluyor.

Jack in the Box medya ilişkileri, hedef kitleye yönelik projeler, sosyal medya ve topluluk yönetimi, online medya planlaması, Türkiye pazarına girecek olan servislerin pazara uygun şekilde lokalizasyonu, Türkiye'de büyük eksikliği hissedilen online eğlence servisleri ve online oyunlar üzerine sektörel araştırmalar, etkinlik organizasyonları, tasarımlar ve e-pin satışları gibi birçok alanda hizmet veriyor.

Sektördeki deneyimi ile bilinen Sencebence.com platformunun yaratıcısı Akampüs ve tüketici içgörüleri toplamaya yardımcı olan Gamin'sight ile işbirliği yapan Jack in the Box, Türkiye pazarına yönelik ilk araştırmasını da Haziran ayında yayınlandı.