Nasıl Yaparız / Hedef "Hedef Kitle" / ELEMENT Strateji Yönetim ve Danışmanlık
IBM
Panasonic
Teleperformance
Nokia
Pfizer
SAP
Grup Baby
Türk Eğitim Derneği
Call Center Life
Koruncuk
cpi
Homend
Mühendisname
Jack in the Box
Kagider
Pondr
Çocuk ve Haklarını Koruma Platformu
GBA Mentor Clinic
Hedef "Hedef Kitle"
ÜNLÜ & Co
Eren Enerji
Simon-Kucher & Partners
Index Grup
Asus
Şat2
İş GYO
Oy ve Ötesi
Qualcomm
GalataSaray
Genç Başarı
TSPB
BELL
Girişimcilik Vakfı
Raika
Proline
MarjinalSosyal
Tüsiad
Tüted
HBT
UBER
AİFD
Açık Açık
GittiGidiyor
Alikev
BKM Express
LEGO
FODER
Hyatt Regency İstanbul Ataköy
Morhipo.com
Belki De Sensin
Dask
troy
Halk Yatırım
Hüsnü Özyeğin
ÖDED
Alzheimer Derneği
The Bodrum Cup
Çağrı Merkezleri Derneği
Eşitlik, Adalet, Kadın Zirvesi


ABD Başkanı Obama'nın iletişim danışmanları seçim kazandıran iletişim stratejilerini 6 Mart'ta yapılan HEDEF "HEDEF KİTLE" konferansında pazarlama dünyasıyla paylaştı

Obama’nın danışmanlarının 6 Mart’ta İstanbul’da pazarlama dünyasına seslendiği HEDEF “HEDEF KİTLE” konferansının web sitesi tasarımı ve yönetimi, sosyal medya hesaplarının aktif hale getirilmesi ve yönetilmesi, sponsorluk, tüm medya çalışmaları (basın bültenleri ve davetlerin hazırlanması ve takibi, etkinlikle ilgili tüm metinlerin hazırlanması, öncesi ve sonrası röportajlarının organizasyonu ve takibi), tanıtım videolarının çekilerek montajlanması, etkinlik yönetimi çalışmalarını yürüten Marjinal Porter Novelli olarak Türkiye gündeminde ilk sıralara oturan bu etkinliğin başarısından son derece mutluyuz.

Türkiye’de seçim kampanyaları kapsamında kullanılan siyasal iletişimin pazarlama stratejilerine sunduğu katkılara odaklanan ilk konferans olan HEDEF “HEDEF KİTLE” konferansı 6 Mart 2015 tarihinde İstanbul The Ritz Carlton Otel’de yapıldı. Element Strateji Yönetimi ve Danışmanlık tarafından düzenlenen konferansta, başta ABD Başkanı Barack Obama’nın dijital kampanya ve ulusal saha direktörleri olmak üzere, siyasal iletişim alanında uzman birçok yerli ve uluslararası uzman konuşmacı olarak yer aldı. Etkinlikte, seçim kampanyalarında kullanılan iletişim yöntemlerinin incelikleri, hedef kitleyi bulma; doğru mesajları üretme ve hedef kitleye doğru kanaldan ulaşma yaklaşımları seçim kampanyalarının ve siyasal iletişim dünyasının efsane isimleri tarafından enine boyuna masaya yatırıldı.

Etkinliğin ilk bölümünde Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçimi kampanyasının ulusal saha direktörü Jeremy Bird, Twitter Asya Direktörü Peter Greenberger ve Türk basınının duayen isimleri Haluk Şahin, Volkan Karsan, Mehveş Evin ve Bahattin Yücel, hedef kitleye ulaşma ve doğru mesajları iletme stratejilerini katılımcılarla paylaştı.