Nasıl Yaparız / BKM
IBM
Panasonic
Teleperformance
Nokia
Pfizer
SAP
Grup Baby
Türk Eğitim Derneği
Call Center Life
Koruncuk
cpi
Homend
Mühendisname
Jack in the Box
Kagider
Pondr
Çocuk ve Haklarını Koruma Platformu
GBA Mentor Clinic
Hedef "Hedef Kitle"
ÜNLÜ & Co
Eren Enerji
Simon-Kucher & Partners
Index Grup
Asus
Şat2
İş GYO
Oy ve Ötesi
Qualcomm
GalataSaray
Genç Başarı
TSPB
BELL
Girişimcilik Vakfı
Raika
Proline
MarjinalSosyal
Tüsiad
Tüted
HBT
UBER
AİFD
Açık Açık
GittiGidiyor
Alikev
BKM
LEGO
FODER
Hyatt Regency İstanbul Ataköy
Morhipo.com
Belki De Sensin
Dask
troy
Halk Yatırım
Hüsnü Özyeğin
ÖDED
Alzheimer Derneği
The Bodrum Cup
Çağrı Merkezleri Derneği
Eşitlik, Adalet, Kadın Zirvesi
Bayer
Kinesis


BKM’den yeni dijital reklam kampanyası: “Efsane Yaratanlar”

Türkiye’de temassız ödeme kullanımı katlanarak artmaya devam ederken, Bankalararası Kart Merkezi (BKM), bu ödeme yönteminin iş yerlerine sağladığı avantajlara dair bir dijital reklam kampanyasını hayata geçirdi. Kampanyaya dahil olan ilk iş yerleri ise; Moda’nın en popüler çikolatacısı ‘Asuman Çikolata Dükkânı’, 105 yıl önce kurulan ve ‘Neşeli Günler’ filminin de çekildiği Cihangir’deki Asri Turşucu ve sosyal medya hesapları üzerinden aldığı tost siparişleriyle öne çıkan Gaziantep’teki ‘Tostçu Erol’ oldu.

Marjinal Porter Novelli’nin yaratıcı ajansı olduğu bu projenin içinde olmaktan dolayı çok mutluyuz.

“Efsane Yaratanlar” proje serisinin videolarını izleyebilirsiniz.