Arşiv / Morhipo.com Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön


En uzun gecede cirosunu yüzde 75 artırdı

23/12/2016

Morhipo.com, yılın en uzun gecesinin yaşandığı 21 Aralık'a özel kampanyaları ile ilgili verilerini yayınladı. En uzun gecede Morhipo.com cirosunu %75 artırırken trafiğin de %50 üzerinde arttığını belirtti. En fazla siyah renkli ürünlerin satın alındığını gösteren verilere göre kampanyalara ilgi gösteren iller arasında en çok İzmir'de artış gözlendi.

Moda dünyasına yön veren markaların bir arada bulunduğu Morhipo.com'un yılın en uzun gecesinin yaşandığı 21 Aralık'a özel kampanyalara yoğun ilgi yaşandı. En uzun geceye özel kampanyalar Morhipo.com'un 21 Aralık'taki cirosunu diğer günlere kıyasla yüzde 75, trafiğini yüzde 50'nin üzerinde ve kampanyaya katılım oranını ise yüzde 76 arttırdı.

20.00 - 00.00 saatleri arası ilginin en yüksek olduğu saatler olurken 00.00 – 02.00 saatleri arasında trafik ve satış diğer günlere oranla yüzde 30 arttı. Kullanıcıların sitede geçirdiği süre genel olarak yüzde 50'nin üzerinde artış gösterirken platform bazında ise masaüstünde yüzde 48, mobilde yüzde 55 ve tablette yüzde 49'luk bir artış yaşandı.

En çok İzmir'de artış var
Yılın en uzun gecesinde yapılan kampanyalara en fazla ilgiyi İzmirliler gösterdi. İllere göre trafik artış oranında İzmir ilk sırada yer alırken bu ili İstanbul ve ardından Ankara takip etti.

En uzun gecede en çok siyah renk tercih edildi
Satın alınan ürünlerde renk bazında en çok siyah renk tercih edildi. Bu rengi lacivert, bordo, kırmızı ve gri renkleri takip etti.

Güne özel kampanyalara kadın ve erkekler eşit oranda ilgi gösterirken, en büyük ilgi gören markalar, Morhipo'ya özel satışa çıkarılan özel fiyatlı Beymen ve Network koleksiyonları oldu. D by Divarese'nin bu güne özel 99,95 TL'den satışa çıkarılan deri bot kampanyası ise günün en çok ilgi gören kampanyası oldu.

İlgili Kişi:
Esra Şavkın
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
esras@marjinal.com.tr