Arşiv / GittiGidiyor Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön


Derin dondurucu satışlarında yüzde 100’ü aşan artış!

7/9/2016

Yayınladığı veriler ile bu yıl derin dondurucu satışlarındaki çarpıcı artışı ortaya koyan GittiGidiyor, yaklaşan Kurban Bayramı nedeniyle derin dondurucu ve küçük ev aletlerini kapsayan iki farklı kampanya başlattı.

Günde yaklaşık 1,5 milyon ziyaretçi sayısı ile Türkiye’de e-ticaretin ev sahibi olan GittiGidiyor’un yayınladığı veriler [1], gıda ürünlerini her mevsim taze tutan derin donduruculara olan yoğun ilgiyi ortaya koydu.

GittiGidiyor üzerinden yapılan derin dondurucu satışları Ağustos ayı itibariyle geçen yılın aynı dönemine kıyasla adet bazında yüzde 95’lik, hacim bazında ise yüzde 109’luk artış gösterdi.
Her bütçeye uygun derin dondurucu seçenekleri ile tüketicilerin ihtiyaçlarına seslenen GittiGidiyor, bu ilgiyi daha da artırmak için önemli bir kampanya da başlattı. Sitenin “Derin dondurucularda sıcak fiyatlar” sloganı ile başlattığı kampanyada dilediğiniz derin dondurucuya 549TL’den başlayan indirimli fiyatlar ve ücretsiz kargo seçeneği ile sahip olabilirsiniz.

Kampanyalarını bununla da sınırlı tutmayan GittiGidiyor, yaklaşan Kurban Bayramı nedeniyle de “Bayram hazırlıkları küçük ev aletleriyle başladı” kampanyasını başlattı. Kıyma makinelerinden düdüklü tencerelere, kahve makinelerinden mutfak robotlarına kadar binlerce küçük ev aletini ve mutfak eşyasını kapsayan kampanyada her ürüne özel indirimlerin yanı sıra ücretiz kargo fırsatı ve belirli banka kartlarına özel ekstra puan avantajı da sunuluyor.

Derin dondurucu kampanyası için:

http://www.gittigidiyor.com/kampanya/derin-dondurucu
Küçük ev aletleri kampanyası için:

http://www.gittigidiyor.com/kampanya/Bayram-Hazirliklari-Kucuk-Ev-Aletleriyle-Basladi
1- GittiGidiyor 2016/2015 ilk yarı rakamları ve Omniture Sitecatalyst verileri
İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
dileko@marjinal.com.tr