Arşiv / GittiGidiyor Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön


E-ticaret kategorisinde Ekim ayının lideri GittiGidiyor!

30/12/2015

Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması* (IAB) sonuçlarına göre GittiGidiyor, ülke geneli e-ticaret kategorisinde Türkiye’nin tercih ettiği e-ticaret siteleri arasında yine ilk sırada yer aldı.

Türkiye’deki web sitelerinin gerçek kullanıcı sayılarını (Real User), internet kullanıcı aktivitelerini (sayfa görüntülenme, süre, ziyaret sayısı vb.) ve web sitelerinin sosyo-demografik profillerini tespit etmek için çalışan Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması (IAB), 2015 Ekim ayı sonuçlarını açıkladı.

IAB’nin 2015 Ekim ayı raporunun sonuçlarına göre** GittiGidiyor Türkiye geneli e-ticaret kategorisinde hem ziyaretçi sayfa görüntülenmesi, hem kullanıcı, hem de tekil ziyaretçi kriterlerinde birinci sırada yer aldı.

2010 yılından bu yana devam eden Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması’nın (IAB) en yeni verilerine göre GittiGidiyor, 2015 Ekim ayında hem kadın hem de erkeklerin tercih ettiği e-ticaret siteleri arasında lider oldu.

GittiGidiyor, Türkiye’nin “En popüler web sitesi”
GittiGidiyor ayrıca Gemius’un internet kullanım alışkanlıklarına yönelik online ölçümleme ve araştırma raporuna göre Türkiye’nin en popüler 10 web sitesi arasına girdi. GittiGidiyor haber, video ve teknoloji sitelerinin yer aldığı listede 10. sıraya yerleşti.

“Yeni teknolojilerin ve trendlerin izinde sektör liderliğimizi koruyacağız”
Bu başarıyı değerlendiren GittiGidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı, “Türkiye’deki internet kullanım alışkanlıkları ve eğilimleri doğrultusunda hizmetlerimizi geliştiriyor ve kullanıcılarımıza benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşatmak istiyoruz. Mobilin öneminin daha da artacağı yeni yılda mobile özel kampanyalarımız, sahip olduğumuz ürün çeşitliliğini ön plana çıkaran yenilenmiş kategori sayfalarımızla müşterilerimize bulundukları yerden hızlı ve akıllı bir alışveriş deneyimi sunmayı sürdüreceğiz. GittiGidiyor, olarak bundan sonra da satıştan pazarlamaya, müşteri hizmetlerinden veri yönetimine kadar tüm iş süreçlerimizi, sayıları her geçen gün artan internet kullanıcılarının tercihleri ve talepleri doğrultusunda yapılandırarak e-ticaretin ev sahibi olmaya devam edeceğiz.” dedi.

*Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması (IAB), Türkiye’nin yetkilendirdiği Gemius ve Ipsos KMG firmaları tarafından yürütülen internet mecrasının sektörde kabul gören ortak bir birimde karşılaştırılabilmesi amacıyla kurulmuş bir ölçüm yapısıdır.
** http://www.iabturkiye.org/

İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
dileko@marjinal.com.tr